І етап. Теоретична підготовка педкадрів з
проблеми: «Сучасний урок в початкових класах».
Зміст роботи
Форми проведення
Завдання членам МО
1. Дидактика сучасного
уроку.
Теоретичний семінар
1.Зробити вибірку літератури з проблеми «Сучасний урок в початкових
класах».
2. Обрати проблемну тему для самостійного вивчення.
3. Створити системний банк дидактичного та роздаткового матеріалу.
2. Система кваліфікації методів навчання. типи уроків та їхня
структура. Самоаналізта аналіз уроку.
Семінар - практикум
1.Поповнити методичну базу кожного кабінету опорними схемами системної
класифікації методів навчання, алгоритмами аналізу та самоаналізу.
2. Вчителям….. поповнити банк
відкритих уроків розробками різних типів уроків із практики своєїдіяльності.
3. Педагогам … підготувати фрагментисвоїх уроків, демонструючи використання різноманітних методів
мотивації діяльностішколярів.
4. Всім членам МО підготувати повідомлення про впровадження в практику
роботи ….
3. Мотиваційний компонент уроку. Класифікація методів мотивації
навчання. Нестандартні уроки- відсутність штампів у педагогічній діяльності.
Засідання за круглим
столом
1.Поповнити методичну базу кожного кабінету опорними схемами
класифікації методівмотиваціїдіяльності учнів.
2. Педагогам … провести серію відкритих уроківзпроблеми
« ІЦПу навчанні дітей читанню».
4. Сучасні інноваційні технології.
Семінар - практикум
1.Створити банк інноваційних технологій.
2.Членам МО підготувати відкриті уроки на основі сучасних інноваційних технологій.
5.Інтерактивніформита методи навчання.
Обмін досвідом
1. Продовжити роботу з розвиткутворчих здібностей учнівшляхомвпровадження на
урокахнетрадиційних прийомівтаметодів, використаннявправ, що
потребуютьлогічного навантаження.
2. Продовжити роботуз
проведення учнівських олімпіад в 1-4 класах.
3. Створити альманах творчостіучнів 1-4 класів.
6. Наступність у навчанні між початковою та середньою ланками.
Відповідність 4-класниківстандартам
випускниківпочатковоїланки.
Засіданняза круглимстолом.
1. Розробити алгоритм діяльності щодо наступностів роботіміж початковоютаосновноюшколами.
ІІ етап. Система взаємодії
суб’єктів НВП з реалізаціїДержавних
стандартівзагальної початкової освіти.
Зміст роботи
Форма проведення
Завдання членам МО
1. Чи можна навчитивсіх вчитися?
Педагогічна дискусія
1. Класоводам спільно з психологами школи
вивчитипричининевстигання учнів.
2. Логопеду школи з’ясувати про результативність роботи з дітьми, що
мають вади мовлення.
2.Домашнє завдання в сучасному навчанні.
Яким воно повинно бути?
Декада відкритих уроків
1. Дотримання вимогщодообсягу та характерудомашніх
завдань для учнів початкової ланки.
2. Спільно з батьками виховувати свідоме
ставлення до підготовки домашніх завдань на основі самостійноїта творчої активності.
3.Учитель та учень у навчальному діалозі.
Засідання за круглим столом
1.Створити банк ігор, що сприяють
організації оптимального спілкуванняв
НВП.
2. Вивчити книгу Рябцевої С.Л. «Діалог за
партою».
4.Співробітництвота партнерство з батьками в організації НВП
Обмін досвідом
1. Удосконалити співробітництво та
партнерство з батьками в організації НВП шляхом:
- проведення конференцій,
-організація екскурсій на підприємства, де
працюють батьки,
-створення сприятливих умов для
навчаннята виховання учнів,
Затвердити програму профілактичних бесід з
безпеки життєдіяльності.
Буду вдячна, якщо Ви розмістите мою кнопку на своєму сайті. Якщо бажаєте обмінятися банерами, пишіть до гостьової книги. Каталог сайтів та "Стежинки до друзів" до Ваших послуг