Вітаю Вас Гость
 
19.03.2024 12:36 | Мій профіль | Вихід
| Реєстрація | Вхід
Шановні друзі! Вітаю на сайті всіх, хто любить і турбується про дітей: колег, батьків, учнів! Буду рада, якщо ви знайдете тут корисний матеріал. Запрошую до обміну думками та співпраці. 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Все для розвитку дитини
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой Урок>
<embed height=
Описание сайта
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.
КРИНИЧКА
Перша сходинка школяра

Технологічна карта уроку


Технологічна карта уроку

Навчальний предмет_____________________________

Тема уроку_____________________________________

Мета уроку ____________________________________

Тип уроку ­_____________________________________

Завдання уроку_________________________________

Школа ­________________________________________

Учитель_______________________________________

Дата__________________________________________

Клас__________________________________________

 

Етап уроку та завдання етапу

Спостереження та аналіз

1

Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності.

 

Підготувати учнів до роботи на уроці в ціло­му і на кожному конкретному етапі уроку

2

Перевірка домаш­нього завдання

 

Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання,

ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуаль­ного і практичного характеру

3

Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу.

 

Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти

4

Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу

 

Організувати і спрямувати навчально ­пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація рані­ше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація), Активізація навчально  - пізнавальної діяльності учнів

5

Засвоєння  нового матеріалу

 

 

Дати учням конкретне уявлення про елемен­ти предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допо­міжних (філософські, методологічні, істори­ко-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,

Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелек­туального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом

6

Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу.

 

Перевірити  елементи знань, що засвоюються, структурно функціональні  зв`язки і логічні стосунки між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують.

7

Підведення підсумків уроку

 

Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

8

Домашнє завдання.

 

Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання

 

Пошук
Безопасный поисковик для детей Безпечний дитячий пошуковик
Корисні посилання
IPPO МОН
Моя кнопка
Сайт Лілії Калашнікової отримати код моєї кнопки

Буду вдячна, якщо Ви розмістите мою кнопку на своєму сайті. Якщо бажаєте обмінятися банерами, пишіть до гостьової книги. Каталог сайтів та "Стежинки до друзів" до Ваших послуг

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Погода в Україні